Frequently Asked Question

Začít nakupovat na VitaDolce je jednoduché – stačí jen přidat zboží do košíku.

Svoji objednávku můžete uhradit hned několika způsoby:

  • Předem online platební kartou
  • Při převzetí nákupu platební kartou nebo dobírka.

Svůj nákup si můžete objednat ze všech koutů ČR.

Váš nákup si můžete nechat přivézt jakýkoliv den v týdnu – množství a výběr termínů se může lišit v závislosti na aktuální kapacitě. Cena rozvozu se může lišit podle lokality a velikosti nákupu – zdarma je vždy k nákupu nad 990 Kč.

V případě, že po potvrzení objednávky potřebujete změnit čas doručení, kontaktujte prosím co nejdříve naši zákaznickou linku na čísle 737 829104. Pokusíme se pro vás najít dle aktuálních kapacit možnost nového termínu rozvozu.

Přestože se snažíme dělat pro kvalitu našich produktů maximum, víme, že občas se ne vše povede na 100 %. V těchto případech můžete jednoduše online potřebné produkty reklamovat.

Reklamaci můžete také provést prostřednictvím naší zákaznické linky 737 829104 nebo na e-mailu info@vitadolce.cz

Pokud ve vaší objednávce najdete jakékoliv zboží navíc, budeme rádi, pokud nám dáte vědět na naši zákaznickou linku 737 829104 nebo info@vitadolce.cz

Veškeré Vaše dotazy ohledně objednávek Vám zodpovíme na e-mailu: info@vitadolce.cz nebo volejte 737 829104.

Pokud pro nás máte návrh na zlepšení či byste s námi rádi spolupracovali, kontaktujte nás na info@vitadolce.cz

Na požadavky se snažíme reagovat okamžitě a na telefonu jsme Denně 7:00 až 19:00.