Kdo jsme
Naše webová adresa je: https://vitadolce.cz.
Typy přepravy
Osobní odběr zboží. Bujesily 45 – 33141 Bujesily – ČZ
tel. +420 737 885252
Přeprava zboží – DPD Private
Naše společnost Direct Parcel Distribution, kterou znáte asi jako DPD, vznikla už v roce 1976. Na český trh jsme přijeli v roce 1994 a rok na to už jsme byli plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.
Dnes jsme součástí mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, která patří na trhu zásilkových a expresních služeb k absolutním špičkám, v Evropě dokonce zastává 2. příčku. Aby ne, když po světě přepravíme každý den přes 4 miliony zásilek. Za to vděčíme dokonale fungující mezinárodní síti, která propojuje přes 830 dep ve více než 40 zemích. Našich 60 000 zaměstnanců a 18 000 kurýrů denně pečuje od 300 000 firemních zákazníků.
V České republice neustále rosteme. V lednu 2016 jsme evidovali 650 kurýrů a 330 oddaných zaměstnanců. Doručujeme zásilky doma i v zahraničí a obstaráváme jedno centrální celorepublikové překladiště (HUB v Praze) a 13 regionálních dep. Pokrýváme 100 % neboli každý kout České republiky.
Dodání zboží – termín dodání a kontrola pohybu balíku
Termín dodání v převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2 až 3 pracovních dnů. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. V případě nedostupnosti objednaného zboží zákazníkem má provozovatel právo objednávku zákazníka zrušit. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky, případně formou e-mailu. Na tomto linku – https://www.dpd.com/cz můžete kontrolovat pohyb balíku(do kolonky podací číslo zásilky zadejte Vaše číslo balíku, které Vám po odeslání balíku na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem).
Způsoby doručení – informace o doručení zboží zákaníkovi
Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím DPD Private nebo při osobním odběru.
Kam zboží doručíme? Zboží bude doručeno na korespondenční, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).
Podmínky doručení. Při zasláním DPD se doručení řídí podmínkami DPDgroup
Převzetí zboží při doručení
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.
Doručování i odesílání zásilek pro celý svět Zásilkovna
Jsme řešení pro přepravu zásilek do celého světa. Jsme digitální platforma, která udává trendy v logistice. Jsme Zásilkovna, člen globální skupiny Packeta.
Máme nejširší síť výdejních míst v ČR a na Slovensku. Naše vlastní výdejní místa najdete i v Maďarsku a Rumunsku a k tomu máme tisíce partnerských výdejních míst po celém světě.