Chceme, abyste byli velmi spokojeni s nákupem od VitaDolce.

Pokud máte nějaké problémy, obraťte se na nás, abychom s vámi mohli napravit problém.

JAKÉ POLOŽKY JE MOŽNÉ VRÁTIT?

Nežádoucí zboží – nabízíme 14denní záruku „no quibble“ na všechny vrácené nepoužité položky v původním stavu a balení.

Poškozené položky – všechny poškozené položky nahlášené do 5 dnů od přijetí mohou být vráceny pro plnou náhradu nebo výměnu.

JAK NAVRÁCÍM POLOŽKU?

Kontaktujte náš tým zákaznických služeb a my vás budeme informovat o dalších krocích.

Naše zpáteční adresa se může u některých položek lišit, proto nás prosím kontaktujte před odesláním jakéhokoli produktu zpět.

JSOU NĚJAKÉ POPLATKY ZA NÁVRATY?

Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné.

Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace.

Vrácení zásilky

Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu: {fyzická adresa}. Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace. V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, za kterou se k vám vyměněný produkt dostane, lišit. Pokud vracíte dražší zboží, můžete zvážit použití sledovatelné přepravní služby nebo si zakoupit pojištění přepravy. Nezaručujeme, že obdržíme vaši vrácenou položku.

Potřebujete pomoc?

Pro dotazy týkající se vrácení peněz nás kontaktujte na info@vitadolce.cz.